Regulamin Kotełkowa

1.  Do Hotelu przyjmujemy kocie istoty:
tylko wykastrowane/ po sterylizacji,
w dobrym stanie zdrowia, fizycznym i psychicznym,
nieagresywne,
      d) zaszczepione przeciwko chorobom zakaźnym:  Panleukopenia, Herpeswiroza,      Caliciwiroza
 Szczepionka powinna być podana nie wcześniej niż 12 miesięcy i nie później niż 14 dni            przed rozpoczęciem pobytu kotka w hotelu.
W przypadku kotków wychodzących konieczne jest szczepienie przeciwko wściekliźnie,  podane nie wcześniej niż 24 miesiące i nie później niż 14 dni przed przyjazdem do hotelu.
    e) odrobaczone
Aktualne odrobaczenie nie starsze niż 3 miesiące
wykonane co najmniej 7 dni przed przyjazdem lub negatywny wynik testu przeciwko pasożytom.
Szczepienia i odrobaczenia powinny być wpisane do książeczki zdrowie z pieczątką lekarza weterynarii.
bez pcheł
 2.  Przyjęcie kotka do hotelu odbywa się po uprzednim podpisaniu „Umowy powierzenia kota  pod opiekę” oraz wypełnieniu ankiety, która pozwoli nam  poznać zwyczaje i preferencje kotka aby zapewnić mu komfort pobytu.
3. Doba hotelowa trwa od godz. 15 do godz. 11 dnia następnego. Jeśli koci lokal nie będzie zarezerwowany, godziny przybycia oraz opuszczenia hotelu mogą zostać przesunięte na prośbę opiekuna kociej istoty.
4. Minimalna opłata za pobyt to równowartość 3 kociodni
5. Rezerwacje składane są telefonicznie . Potwierdzeniem złożenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości 50% pełnej kwoty za cały pobyt na konto Hotelu lub Blikiem. Zadatek jest bezzwrotny jeśli rezerwacja zostaje odwołana w terminie krótszym niż 7 dni od planowanego pobytu.
Pozostała część opłaty za pobyt jest pobierana w dniu przyjęcia do hotelu.
6. Pensjonariusza przyjmujemy w transporterku lub torbie do przewozu kota. 
Na prośbę właściciela możemy przywieźć i odwieźć kotka  - na terenie Bielska bezpłatnie.
Spoza Bielska – koszt usługi do uzgodnienia.
7.  Przedłużenie pobytu jest możliwe, o ile hotel posiada wolne miejsca w tym terminie.
Za przedłużenie pobytu pobierana jest standardowa opłata wg cennika za kotodzień 
Za skrócenie pobytu nie zwracamy pobranej opłaty.
8. Kotek może przywieźć ze sobą  ulubione posłanie,  zabawki lub gadżety  jeśli może mu to pomóc w zmniejszeniu  poziomu tęsknoty za domem lecz nie jest to konieczne, bo nasz koci pensjonat jest świetnie wyposażony.
9. Żywienie.
Podajemy karmę mokrą o naturalnym składzie , dobrze zbilansowaną, niskowęglowodanową.
Na prośbę opiekuna możemy podawać karmę suchą, o wysokiej zawartości mięsa, bezzbożową lub karmę przywiezioną przez opiekuna- przywiezienie własnej karmy nie wpływa na cenę pobytu. 
O sposobie odżywiania decyduje właściciel kotka.  Jest to ustalane indywidualnie przy rezerwacji.
10.   W razie nagłej choroby hotel kontaktuje  się z właścicielem kotka w celu ustalenia podjęcia działań. Jeśli kontakt jest niemożliwy lub utrudniony bezzwłocznie wieziemy chorego do wskazanego w ankiecie lekarza weterynarii lub do najbliższej lecznicy. Koszty interwencji medycznej pokrywa właściciel kotka.
11.  W sytuacji gdy właściciel lub osoba przez niego upoważniona nie zgłoszą się po  kotka w terminie ponad 7 dni od ustalonej daty odbioru i do tego czasu nie skontaktują się z hotelem, nie będą odbierali telefonu pod numerem podanym do kontaktu, wówczas kotek przechodzi na własność hotelu, a sytuacja ta jest równoznaczna  z porzuceniem zwierzęcia przez właściciela i prawne konsekwencje  tego przypadku będą rozpatrywane na mocy Ustawy o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku

Sprawdź nasz instagram!

INFO

kontakt@hoteldlakotowbielsko.pl
+48 601 483 084

ul. Żywa 32

Bielsko-Biała / Hałcnów

Strona zrobiona w WebWave.

Strona www stworzona przez Contetina.pl w kreatorze WebWave.